Mergi la conținut

Cum te ajută Un mail pe zi

Un mail pe zi este un newsletter scris de Ștefan Beldie pentru cei care vor să-și vândă cunoașterea online.

Ce înseamnă să-ți vinzi cunoașterea?

În mare, înseamnă trei lucruri:

  1. să identifici lucruri pe care le știi și pe care alții ar vrea la rândul lor să le știe
  2. să împachetezi ceea ce știi sub formă de produse sau servicii pe care să le vinzi
  3. să produci marketingul necesar ca oamenii să-și dorească să cumpere de la tine

Acum, întrebarea este ce știi tu suficient de valoros încât alții să fie dispuși să dea bani pentru cunoașterea ta?

Aici intervin eu.

Ceea ce scriu aici te va învăța să identifici atât ceea ce poți vinde, dar și cum să-ți vinzi  cu succes cunoașterea folosind tehnici de  email marketing, copywriting și storytelling.

De asemenea, pentru că e vorba de-a vinde online, te ajut să faci alegeri deștepte în ceea ce privește uneltele cu care poți vinde sau gestiona mai bine afacerea ta online.

În fine, ceea ce înveți aici te va ajuta indiferent dacă ești începător sau ai pornit deja pe drumul veniturilor obținute online.

Apropo, cred că e deja timpul să te abonezi:

De ce se numește newsletter-ul Un mail pe zi

Povestea de inspirație începe pe la 1860, în Țara Galilor.

Mai exact în Pembrokeshire, în caz că vrei să știi totul în detaliu.

Atunci, cineva a pus în ritm de proverb o idee veche de când lumea: că merele ar fi sănătoase. Așa că a scris aceste cuvinte care au rămas tipărite într-o gazetă locală:

"Eat an apple on going to bed and you’ll keep the doctor from earning his bread".

Câteva decenii mai târziu, expresia s-a transformat în ceva mai simplu:

"An apple a day, no doctor to pay".

sau

"An apple a day, sends doctor away".

Adică ceea ce în limba română circulă sub forma “un măr pe zi ține doctorul departe”.

Ce legătură are asta cu email-urile?

Simplu.

Așa cum un măr mâncat zilnic te ține sănătos, un email trimis zilnic abonaților tăi poate face minuni pentru sănătatea financiară a afacerii tale.

În spatele vorbelor mele se află atât statistici care vorbesc despre profitabilitatea superioară a email marketing-ului în relație cu oricare alt instrument de gen, cât și o experiență personală veche de aproape 15 ani.

Prin urmare, acest newsletter își propune să te învețe ce ai de făcut pentru a-ți vinde cunoașterea (produse sau servicii) cu ajutorul unor metode simple, ieftine și foarte eficiente.

De altfel, totul este atât de simplu, încât cei care cred în secrete extraordinare sau în metode speciale de-a face bani, ignoră puterea scriiturii de marketing.

Treaba lor.

Treaba mea este să îți arăt cum să te folosești acestea pentru vinde mai profitabil pentru tine: